maandag 27 september 2010

1ste naaiseltje...

Tijdens mijn opleiding (kleuteronderwijs) had ik tijdens de lessen 'beeld' al een aantal poppen (en knuffeltjes) + poppenkoffer moeten maken/naaien. Maar zoals dat vaak gaat bij opleidingen, heb ik het sinds dan niet meer gedaan. Door het kijken naar verschillende blogs leek het mij leuk om terug wat creatiever te worden (naast de dingen in/voor de klas natuurlijk, want daar zijn we, zoals alle jufkes wel zullen weten,  áltijd creatief ;) ) 
Op het blog van Silke vond ik de link naar dit leuke uiltje (danku Silkemans!) en met wat hulp van de mama 'hoe moet dienen draad nu weer op da stikmachine' en 'hoe moete nu weer stikken feitelijk' 'moekeeee'... is dit het resultaat:


Na dit probeerseltje, wilde het lief graag z'n eigen exemplaartje (het blijkt immers een uitstekende brillenhouder te zijn:) ) en zo ben ik meteen aan 'Lowietje' begonnen.
 Hé-le-maal zeluf deze keer!                  

                                                                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten