donderdag 7 oktober 2010


Mijn eerste iets complexere naaiseltje...niet alleen platte stukskes dus zoals bij mijn uilkes en poppenkleedjes. Manman wat een gezwoeg...! Het is mij nog maar eens duidelijk geworden dat ik geen natuurlijk naaitalent bezit maar soit, een beetje doorzetting doet ook al veel. Het is bijlange ni zo schattig en mooi afgewerkt geworden als op het vertederende voorbeeld/patroon (zal ik eens terugzoeken en de link hier dan plaatsen)  maar ik vind het resultaat nog ok...als eerste 3D-project dan toch :-)

P.S. Is wa mooie stofkes gaan kopen zou ook wel al veel schelen! Maar ik heb de gewoonte eerst alles eens te willen uitproberen met de rommeltjes die ik hier liggen heb :-)




2 opmerkingen:

  1. Moh carolienemans, gij hebt gewoon al keilang een blog en ik weet dat niet! Ik probeer volger te worden maar blogger doet lastig...
    Antwoord op jouw post: Ik ga zaterdag normaalgezien wel langskomen naar uw bijzonder originele verjaardagssoiree :) Linard zit wel nog in Madrid tot vrijdag, dus tis nog wachten of hij meekan!
    Blog zo voort (en ik denk datk al weet waar ik u blij mee kan maken voor je verjaardag!)

    BeantwoordenVerwijderen