woensdag 9 november 2011

Waar (opnieuw) beginnen....?

Het is weer lang geleden, heel lang, té lang! Niet dat ik niets te vertellen had of dat ik niets gedaan heb, nee, het kwam er gewoon niet van! Geen excuses! Of ja misschien een heel klein beetje, ... het is namelijk zo dat ik eerst wou vertellen over de dingen die ik eerst deed of maakte en dan pas over het volgende. Maar als het eerste dan niet gepost raakt, wordt het tweede ook uitgesteld en het derde, ... Ik zag op den duur dan ook niet goed meer waar te beginnen. Tot nu, ik moet mij herpakken. Ik moet (her)beginnen, want 't is een schande! :-)

De komende berichten zullen dus allemaal (redelijk) oud nieuws zijn, al dan niet in de juiste volgorde. Maar goed ne mens moet toch ooit eens zijn achterstand inhalen eh...!

Tot snel! (écht deze keer)

1 opmerking:

  1. da's niet erg zenne, doe het maar op je eigen tempo, ik kom het met plezier lezen .

    BeantwoordenVerwijderen