donderdag 5 januari 2012

Over bloemetjes, zoete taferelen en gouden randjes...

Ik ben dol op kitch servies... hoe meer (door sommigen omschreven als lelijke) versieringen, hoe liever ik het heb!
Nu is het zo dat ik een lief heb dat daar niet zo dol op is, toch niet om op te eten ellesinds (en volledig ongelijk kan ik hem niet geven, 't is ook niet zo praktisch) . Voor 'onzen uitzet' moet ik het dus al niet sparen. Maar als ik in een kringloopwinkel kom, kan ik er zo moeilijk aan weerstaan... daarbij is het ook nog eens spotgoedkoop!!

Daarom koop ik ze tóch en doe ik er andere dingen mee: bloemetjes in planten, spulletjes (lees: rommel) in beweren of étagères maken. Deze maakte ik héél lang geleden, ondertussen duiken ze zo overal een beetje op.                                                                                                                                                              

.
 





















Ohja en het lief kan er onder deze vorm ook nog mee leven  (of dat zegt hij enkel om mij te paaien, dat kan ook) .Er is trouwens één ding dat ik (onder zachte dwang) wél echt mag gebruiken. Dat vindt hij naar zijn zeggen 'nog te doen... ik noem het liever 'geweldig' ;-)

Ziehier mijn mooie 'lieveheersbeestjes-melkkan'


2 opmerkingen:

  1. zeg ! ik vol verwacht voor het plaatje ;)
    ik ben benieuwd, dus die foto moet er gewoon komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die zijn schoon zenne!
    Je hebt er mooi servies voor gebruikt;)

    BeantwoordenVerwijderen