maandag 3 januari 2011

Ik scoodie...

(want het zou een perfect werkoord zijn, toch?)
Vanaf het moment dat ik ze zag, was ik helemaal verliefd op haar maaksels!  Nu ben ik al langer fan van zo'n 'kapsjaal' die er heerlijk warm en schattig uitzien maar in de winkel vielen ze mij meestal tegen (OF ze waren écht duur) .
Maar nu komt het schone van de zaak... 'Tinke" blijkt namelijk een wreed goedhartig mens te zijn! Zo goedhartig dat ze met ons deelt hoe ze die geweldige dingen maakt!

Ziehier mijn creatie:


En nu eentje voor de mama (zij houdt ook van warme oren :-) )

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn super hé! Ik heb er ondertussen al 8 gemaakt en uitgedeeld met de feesten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook een aan het maken maar ik snap het nieeeeeeeeeet, ik heb schrik dat ik die kap ga vastnaaien in mijn sjaal, zodat ik hem niet binnenstebuiten kan keren. Ik durf gewoon niet meer te stikken :D Kan jij geen extra uitgebreide (foto)handleiding maken voor mij? *knippert liefelijk met ogen*
    Ik geef je een vilten speld met afbeelding naar keuze in ruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh zo tof! uiltjeuuuuuhszzzz! ( ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen