woensdag 12 januari 2011

Flanelleke

Ik heb zonet een heerlijk stofke gekocht in dees madam haar webshop. Nuja de eerlijkheid dwingt mij te vertellen dat ik het eigenlijk al een tijdje besteld had, zij zo goed was het al die tijd te reserveren voor mij, en ik het nu net betaald heb. Maar wat een gewéldige dingen verkoopt ze daar (én niet duur, een vrouw naar mijn hart! Of moet ik zeggen een winkel naar mijn hart?) !

Nu nog bedenken wat ik ermee ga maken , want zo'n stof doet mij altijd direct aan pyjamas denken... maar da vind ik toch ook maar zonde! Heeft er iemand ervaring met het maken van flanellen rokskes?? :-)

5 opmerkingen:

  1. Ha! Dus jij had dat stofje al gereserveerd! haha. Ik had het zien staan en baalde zó enorm dat het al gereserveerd was.... Hij is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gij stoefer! Zo'n schoon stofke! :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh leuk! daar kunt ge toch perfect een cirkelrokje van maken? zou héél tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja daar had ik ook al aan gedacht! Maar of 'perfect' en 'cirkelrokje' goed samengaan in 1 zin met mijn naaitelent...;)
    (wél als 'perfect ' hier slaat op 'toch' en niet op 'cirkelrokje' ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk stofje!
    Ik heb de Carolien briefjes in de grote giveaway hoed gedaan, fingers crossed! xxx

    BeantwoordenVerwijderen