woensdag 2 februari 2011

Ai...

Ik blijk, zoals ik gevreesd had, niet zo een consequent blogster te zijn. Hoewel ik het eigenlijk wel (heel) leuk vind, eelijk is eerlijk! Het komt er gewoon niet van...
Ik maak af en toe wel dingen maar eer dat daar dan een foto van gemaakt is, die foto op de computer terecht komt en uiteindelijk op mijn blog... 't zijn toch al wa stappen he!
Vaak is het zo dat ik eraan wil beginnen maar eerst even naar de blogs van andere ga kijken (want zij hebben wél altijd iets nieuws te vertellen) , ik daar dan langer dan gepland mee bezig ben en mijn eigen bericht er uiteindelijk niet meer van komt...

Maar er komt verbetering, beloofd... (als daar dan al iemand wakker van ligt ;-) ) !

Ik zal beginnen bij mijn geel roosje. Ik kocht al een tijdje geleden van die ringetjes om ringetjes mee te maken (snapte?) maar had daar (uiteraard!) nog niet echt iets mee gedaan (nadat project 1 een absolute tegenvaller bleek) . Maar nu dus wel! En het werd een gele, vrolijke roosring (bijpassende oorbellen in de maak, want já, ook daar kocht ik mijn voorraad van) .



Ohja, ik maakte zo rond kerst ook nog een half 'fimo-mini-karststalleke' (met 2 engelkes en 1 'kindeken jezusken', de rest is voor volgend jaar, ofzo) dat ik hier nog is moet tonen. En onder de ring ligt mijn nieuwe agende ('in progress' . Zodat dit exemplaar eens voor juni afgeraakt! :-) Wordt vervolgd...
Maar nu eerst pannenkoeken gaan bakkent...!

1 opmerking:

  1. haha man man man toch! Ik heb dit weekend rode roosjes gemaakt, en een rode strik ring ^^, mn roosjes zijn wat te groot uitgevallen, maar ik vind het weer super hé weer zo'n coole bezigheid gevonden te hebben! Ik passeerde gisteren in zo'n boekenwinkel/gift-winkel, en zag prachtige agenda's van lief!, ik dacht meteen, zo een hoes ga ik gewoon zelf maken ^^, we zijn toch allemaal een beetje 'tzelfde he wij creatievelingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen