dinsdag 23 november 2010

Een nieuw speeltje!

Wat ben ik er blij mee! Ik heb het hier niet over het soort "speeltje" dat omschreven wordt als 'nieuw (veel jonger dan jezelf) lief' of 'toyboy'. Ik ben namelijk erg blij met het huidig exemplaar (de schat!) en het zou ook strafbaar worden denk ik!

Waar ik het wél over heb, is mijn nieuwe stikmachine! Je weet wel, hetgeen ik kreeg voor mijn verjaardag maar niet compleet was (er misten enkele naalden en persvoeten). Dit hebben we dan terug gestuurd en na lang wachten is hier het nieuwe xemplaar... ook niet compleet! Deze keer heb ik het toch uitgetest en ga ik enkel het zakje met accesoires terugsturen, de rest blijft... genoeg gewacht! En ik moet zeggen, los van de ontbrekende delen, ik ben er content mee! :-)

5 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad fijn, een nieuw stikmachien. Worden drukke tijden voor jou.
    Maar voor je begint te naaien, moet je me even je adres sturen, want ... je won bij de weggeefactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, een nieuwe machine. Welk nummer heeft ie? Ik ben ook op zoek naar een fijne voor mezelf, want ik naai nu nog op een geleende. Leuke rokjes maak je trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HD110 (collischop:) )

    Ik ben er wel blij mee maar heb er natuurlijk ook ni veel verstand van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er goed uit. Hopelijk komen de onbrekende spulletjes ook snel!

    BeantwoordenVerwijderen