donderdag 18 november 2010

EINDELIJK het 'ander-rokske'

Samen met het 'luie-wijven-rokske' maakte ik dit. Of beter ik maakte het 'luie-wijven-rokske' samen met dit, uit ongeduld.
Eindelijk is hier het resultaat... ik moet bekennen dat ik het al langer heb én draag maar vind het nog altijd een beetje vreemd om een foto van mezelf te trekken (al is het dan alleen van mijn rokjes-zelf) . Ok, de eerlijkheid dwingt mij te vertellen dat het er eigenlijk ook gewoon nog niet van gekomen was...



Jaja, mét rits én voering!



Ohja... morgen komt het!! Mijn eigen stikmachine, voor de 2de keer... maar deze keer hopelijk met ALLE onderdelen! :-)

5 opmerkingen:

  1. Ja dat stofke kennen we, ineens met rits én voering, knap, knap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera voor Ikea! ;) Ik moet bekennen... de rits heb ik niet zelf gedaan... maar de voering wél :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ok, ik kom op les bij jou. Ik wil ook een rokske, maar durf er niet aan te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees net je reactie op mijn blog over de potloden rol met dit zelfde stofje! Leuke stof he! Ik zag laatst iemand die er een trenchcoat van had gemaakt, ook super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw ja da kan ik geloven! Maar voor trenchcoats heb ik (nog) niet genoeg naaitalent vrees ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen