maandag 5 maart 2012

Ik deed WAT...?

Ik schreef mij net in voor #wijvenweek. Ja, ik hoor het u al denken: "je deed wat? Maar Carolien, wijvenweek telt -zoals de naam doet vermoeden- 7 dagen, 7 onderwerpen (nuja 1 inhaaldag) dus op z'n minst 7 blogberichten ... per WEEK (en jij haalt er nog geen 7 per maand) "

Inderdaad.

Mijn hart gaat er iets sneller van kloppen, mijn handen worden klam en het zweet breekt mij uit (al kan dat laatste ook wel met dat elektrisch vuurtje aan mijn voeten te maken hebben) want ik moet toegeven... zo een ijverig blogster ben ik niet! Maar het lijkt mij zo leuk...!
Na even verder lezen - en JA ik schreef mij eerst in om vervolgens de gehele uitleg te lezen - las ik volgende geruststellende woorden:

Ik heb schrik dat ik het niet kan waarmaken als ik mij inschrijf. Wat doe ik?
De schoonste dingen van het leven zijn niet perfect, en dat is met de schoonste vrouwen niet anders.
Schrijf u in, en we zien wel waar we uitkomen. Misschien schrijf je elke dag 3 posts, misschien schrijf je maar één keer op de hele week. Het kan allemaal, en we gaan niet kwaad zijn. *zucht van opluchting is duidelijk hoorbaar in het publiek*




Dus euh, wanneer begint die wijvenweek ook alweer? Hier moet dringend geblogd worden over te dikke billen en stiekem diëten...

1 opmerking:

  1. kzou beter ook mee doen dan. Maar de twijfel is hier ook enorm aanwezig ;-) Ik lees graag uw wijvenavonturen! YOU GO WIJFIE!

    BeantwoordenVerwijderen