woensdag 14 maart 2012

#wijvenweek - Moh, kijk nu ! We zitten hier met een mening !


Een mening...
Een mening over wat? Waarover heb ik géén mening?
Ik vind het heel moeilijk om EEN mening over IETS neer te schrijven (te typen, excuseer) .
Eigenlijk heb ik over alles een mening. Ik geef die ook graag.
Maar dan liever in een gesprek. Een discussie zeg maar. En dan vooral als ik mijn mening met vuur kan verdedigen. Al dan niet tegenover mensen die mijn mening niet delen.
Ik was dan eigenlijk ook niet echt van plan een specifiek bericht met een specifieke mening te typen.
Tot ik het nieuws hoorde...

Vreselijk moet het zijn!
Ik heb zelf geen kinderen en mijn hart bloedt als ik dit zie! Ik mag er niet aan denken....
Je kind een week op skivakantie.Je bent blij dat het op weg is naar huis... zonder breuken of verwondingen.
's Ochtends krijg je dit vreselijke nieuws te horen.
En dan begint het bange afwachten: is mijn kind ok? Is mijn partner ok? Is mijn familie ok?

Daar word ik nu eens stil van...

Maar ik denk dat ik deze mening niet met vuur zal moeten verdedigen...

3 opmerkingen: